יום רביעי, 24 בדצמבר 2014

I have nothing to wear :)

יקירות שליי ! כמה שהתגעגעתי !!! סוףסוף הבלוגוש חוזר לפעול והפעם עם מיכלי הצלמת החדשה והמהממת ! 
על חצאית עור אפשר לכתוב הכל , וכשהיא באה בארוך המידי ובצבע קאמל אז בכלל :)  במהלך השיטוט האחרון שלי בזארוש מצאתי אותה ולגמרי התאהבתי , גזרה מחמיאה, אורך מתאים ובעיקר צבע משגע !!! בחרתי לשלב אותה במראה קז׳ואלי ויומיומי אך היא בהחלט תתאים לערב כשנשלב אותה עם טופ חגיגי וג׳קט . ההדפס שעל החולצה מעולם לא ניראה לי מתאים יותר ונכון יותר לגבי ובטוחה שגם אתן מזדהות;) . גרבוני הדנטל השחורות והנעל הבובתית הצטרפו להן וכמובן מגאזין עדכני ואני מסכימה לשמש להישאר בהולד עוד כמה ימים:)! 


על הצילום האומנותי : מיכל אלבז . תודה לך על מקצועיות וסבלנות אין סופית !  . 
תודה מיוחדת לתיפ החברה המהממת שלי על העזרה בלי סוף ! (הייתי חייבת:) 

חולצה/top -zara
חצאית/skirt-zara
גרבונים/socks - topshop
נעליים/shoes-asos
כובע/hat-aldo
Accessories- forever21,zara,castro. 

סופש מדהים לכולכן , נשיקות!!!  







2 תגובות: