יום רביעי, 31 בדצמבר 2014

פוסט מנוקד :)

היוש יקירות , מה שלומכן ? הייתי בטוחה שבפוסט הנוכחי אעלה לוקים חורפיים ביותר אבל החורף האמיתי מסרב להגיע :) וכל עוד המזג אוויר נעים אני בטוחה שכולכן מרשות לו להתעכב טיפה .. 

* קודם כל אני רוצה להודות לכולכן על הפירגון הענק , אתן נותנות לי את הכח להמשיך והמון הפתעות מחכות לכן , ביניהן המכירה שהבטחתי , בשבועות הקרובים ממש היא תתקיים ואפרסם פרטים מדוייקים יותר ממש ממש בקרוב !!! 
* בפוסט הנוכחי בחרתי באאוטפיט נוח קליל ופשוט לכאורה כדי להדגים לכן שלא תמיד חייב להשקיע בהופעה מפוצצת ובעקבים כדי להראות חגיגית ומגניבה . 
את החצאית ההורסת הזו מצאתי בשיטוטי הרבים באינטרנט(בטוחה שזו לא רק המחלה שלי ;) היא היתה עם תחתית מיני אך שבתה את ליבי וכשהגיעה הוספתי לה בד והרי לנו חצאית למהדרין :) , תמיד כיף וכדאי לחשוב מחוץ לקופסא ולראות איך נוכל לשנות קצת את הפריט כדי שיוכל להתאים לצרכים שלנו ואפשר רק להרוויח מכך! .

בחרתי בחולצת בייסיק שחורה וחלקה כדי שהחצאית תקבל את הבמה בהופעה , ובנעלים הכסופות שאני אוהבת בהן הכל , מהנצנצים ועד לצבע הכסוף שהוא טרנד רותח העונה ובטח את מצויידת בפריט מטאל אחד לפחות ;)

תודה ענקית לצלמת המקסימה שלי מיכלי אלבז שהיא בהחלט הדבר הבא בעולם הצילום ! אוהבת!!! 

ותודה לכן , מחכה לשמוע את דעתכן ! 
סופשבוע מושלם , מושקי:) 

חולצה/shirt - אוסף פרטי .
חצאית/skirt- אני יודעת שתכעסנה אבל לא זוכרת את האתר , מנסה לבדוק לכן מקווה לחזור עם תשובה בהקדם. 
נעליים/shoes -asos
nacklace/שרשרת-castro
תיק/bag - סתם חנות בתל אביבוש . 






5 תגובות:

  1. אשמח באמת לדעת מאיפה החצאית

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה מהממת !! אשמח לעדכן , שבוע מבורך:**

      מחק
  2. גם אני ישמח לדעת מהיכן החצאית ...פוסט מעולהה 😀

    השבמחק
  3. גם אני ישמח לדעת מהיכן החצאית ...פוסט מעולהה 😀

    השבמחק