יום שני, 17 בנובמבר 2014

פוסט ר-אשו-ון :)

היוש יקירות שלי . סופסופ הבלוג הוקם ויש לי מקום נוח יותר לקשקש בו ;) . בראש ובראשונה אני חייבת להודות לאחד והיחיד נתי שלי שגרם לחלום להפוך למציאות וצילם, וערך והשקיע בלי סוף ! בלעדייך כל זה לא היה קורה !  האמת שאני קצת מתרגשת ויכולה לסמן עוד וי  בדרך אל היעד :) 
בפוסט הנוכחי והראשון בחרתי באאוטפיט קלאסי שמתאים בדיוק לימים הנוכחים כשעוד נעים וקריר ועדין אין צורך להתעטף ביותר מידי שכבות (לא שאני מתנגדת , כן?) את השמלה המהממת הזו מצאתי שבוע שעבר בזארה וכל כך התרגשתי . אני בטוחה שאתן מבינות אותי,  צנועה , מהממת ונוחה באמת שאין דבר יותר משמח מלמצוא פריט כזה בשופינג . מה גם , שהמחיר שלה אטרקטיבי ביותר (150) בקיצור רוצו מהר !   בחרתי לשלב איתה את הנעליים המיוחדת עם טס הזהב שלא מפסיקים לעצור אותי ברחוב באשמתן :) את שרשרת האבנים והארנק עם נגיעות זהובות וכמובן הכובע שנולד בשביל bad hair days שכאלה 😂. 

שמלה/dress - zara 
נעליים/shoes - adikastyle
שרשרת/necklace - topten
ארנק/clutch - aldo
כובע/ hat - h&m 

נשיקות , יום מקסים ! מושקי . 





8 תגובות:

  1. מהמם!!! כל כך גאה בך!!! בהצלחה יקירה!

    השבמחק
  2. בהצלחה יקירההה...מאוד כייף לקרוא ולראות את האוטפיטים היפיפיים...המשיכי כך יום טוב ����

    השבמחק
  3. בהצלחחחחה !!! הבלוג שלך מדהים ;)

    השבמחק